13.06.2014

1. Informacje

Żaden post nie pojawił się od czterech dni. W dodatku ostatni, to post archiwalny. Postanowiłem, że będę wrzucał ciekawe posty dotyczące matematyki z moich poprzednich blogów. Nie martwcie się, nie jest ich dużo. Niektóre z nich straciły swój urok przez te dwa-trzy lata, ale uważam, że jest kilka wartych opublikowania po raz kolejny. Nie będę podawał adresów moich poprzednich blogów. Kto zna, ten zna (mam w zwyczaju nie kasować blogów, gdy mi się znudzą).
Ostatni nowy post pochodzi sprzed prawie tygodnia. Nie martwcie się, pomysłów mi nie brakuje. Nie chcę publikować codziennie, albo nawet co dwa dni, z kilku powodów:
1. Blog jeszcze nie jest rozpromowany. Mam jednak nadzieję rozpocząć promocję bloga w niedługim czasie.
2. Zajęcia na studiach, sesja, brak czasu. Myślę, że w czasie wakacji blog się bardzo rozwinie.
3. Zostawiam kilka postów zapasowych. Chcę mieć takie na wypadek, gdyby wena uciekła.
No, to tyle na dziś. Spodziewajcie się następnego posta w ciągu kilku dni.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz